Smoothie

Hallon och banan smoothie

1-1 1/2 dl Hallon

1 Banan

1-2 dl Arla mild yoghurt

1. Om hallonen är frustna värm dom i mikron några sekunder.
2. Skiva bananen i bitar.
3. Lägg frukten/bären i en djup small skål.
4. Häll yoghurten över frukten/bären i skålen.
5. Mixa ihop det med en mixer till en slät röra.
6. Nu är den klar att hållas upp i ett stort glas eller två små.

(Det är ungefär så här mycket av alla ingredienserna jag tar men man kan självklart ha mer elr mindre av allt, smaka och känn efter)





Sitter och dricker den här goda smoothien nu ;) Den är både snabb, enkel och lätt att göra om man är sugen på något gott på kvällen elr varför inte göra den till frukost? ;P tror att jag ska ta och göra den i morgonbitti.
Aja nu ska jag hoppa in i duschen har inte hunnit de än ;P


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0