Tacos



Har vart och ätit lite tacos nu. Det är lite roligt tycker jag för vi äter alltid tacos på helgen om vi nu äter det. Men jag fattar inte varför vi aldrig äter de i veckan det är ju bus smidigt och enkelt. Det är ju bara att skära lite grönsaker och steka köttfärs och sen är det klart. Skit enkelt ju! ;D

Nu ska fortsätta att plugga lite sen ska jag kanske bada elr så blir det en lång dusch får se om jag lägger en ansiktsmask också :)


Din Åsikt
Postat av: Caroline

Hiss eller diss av boyfit-jeans?



Just nu lottar jag ut ett sminkkit ifall du är intresserad :)

2010-03-28 @ 21:47:00
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0