Vad har hänt i veckan?

Heejsan :) nu kommer min uppdatering om hur min vecka har vart och vad jag gjort :)

Söndag:
Idag så åkte jag och Sanna iväg till stockholm. Men innan jag åkte skrev jag ju att jag gjorde ordning mammas cupcakes som hon skulle ha och bjuda på på fika. Så här ser ni dom, jag hann inte uppdatera mej innan jag åkte ju så :P





Måndag:
Idag blev det shopping för fullt. Köpte inte så jätte mycket men det var trevligt endå :P
Blev 3 par leggings alla var svarta med olika detaljer på. Sen vart det 2 linnen ett svart och ett rött och sen en tjock tröja blå och svart randig :) Efter shoppingen så blev det hemfärd.
Åkte hem till Annah och låg och slappa och kolla på True Blood sen resten av kvällen. Måste bara ta och säga att jag börjar gilla true blood efter att ha kollat på några avsnitt ;P



Tisdag:
Åkte hem från Annah idag hon tog hästen och red med en bit när jag traska hemåt för sen kom pappa och hämta mej :P haha



På kvällen åkte familjen hem till Wahlfort för att gratta Kerstin och Jonny. Där bjöds det på fika, Nelly hade gjort en riktigt smaskig choklad tårta - Death by chocolate hette den, ska be Nelly om receptet så man kanske kan göra den själv också :)

Onsdag:

Idag vart det stockholm igen för att kolla på premiären av Alice in Wonderland. Från singö var det jag, Annah och Angeliqa som åkte. Vi mötte upp Nelly, Daniel, Fanny, Therese, Simona, Alice i stockholm. Sen vart det bio :) Själv tyckte jag att den var helt okej inte såna filmer som jag är ett jätte stort fan av men men den var ganska bra :) Vi gick och käkade efter bion, i kungshallen. Sedan traska vi runt i gamla stan en stund och sen blev det hemfärd.


Torsdag:
Den här dagen spenderades hemma hela dagen om jag minns rätt ;P Hände  väl inte sådär jätte mycket. Skulle ha ridit med vädret var ju skit, blåsigt och kallt.

Fredag:
Idag gick jag upp tidigt elr vid kl 9. Pia skulle komma och hämta mej vid 10 för vi skulle åka och packa hö och mocka i stallet. Det var strålande väder så det var skönt att vara ute. Efter vi var klara så fick jag höra att Annie kommit hem från fjällen så då ringde jag henne och fråga om hon var på på att ut och rida en liten sväng. Och det var hon också :) Så vi stack ut en stund, pasade på att testa martingalen då som Pia hade köpt som vi ska testa på Idde så han inte hoppar upp så mycket. Och det gick rätt så bra får testa den mer sen :) Efter vi ridit gick vi hem till Annie sen kom Christer (min farbror) och Mattias (min kusin) och hämta mej ;D Åkte hem och var hemma hela kvällen med dom :)




Lördag:
Vakna idag vid ca: 10:30 så himla skönt att få sova ut idag var riktigt trött. Gick upp käkade lite frukost och sen så bestämde jag och Nelly att vi skulle ut på lång promenad och det blev det också. En trevlig, rolig, spännande och jävligt jobbig promenad ;P Vi skulle gå ut på en väg som går till havet. Men det jobbiga med det var att vägen inte var plogad hehe. Men inte fan gav vi upp för det, vi börja kämpa oss genom den djupa snön som gick nästan upp till låren. Jag skämtar inte det var värsta träningspasset :P
Haha här får ni några bilder, tycker inte ni ska klaga på min klädsel xD





Nu ikväll så har vi gäster min farbror och kusin. Nellys familj och några grannar, Jackie och Stuart.
Vi har ätit lite mat nu blev kinesisk mat. Nu ska vi gå ner och äta efterrätt. Blir kanske inte någon mer uppdatering ikväll. För sen ska jag och Nelly kanske baka cupcakes ;D

Sådär nu har ni fått veta lite om vad som har hänt den senaste veckan.
Puss och kram på er ♥


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0