Väskan!


Äntligen så kom väskan igår :) Den var jätte snygg men inte lika snygg som jag trodde den skulle vara men men va fan :P Haha försökte ta en bild på den med webcamen men som ni ser gick det inte så bra så ni fick se en annan också :P Men iaf den här väskan har jag köpt från Melba som jag sagt tidigare. Väldigt lång leveranstid men det kom iaf och det var ju de som var huvudsaken :) Gå in och kolla där dom har många snygga kläder och annat där :)








Skolan idag då, fy fan säger jag bara. Har haft jätte ont i magen hela dagen undrar verkligen vad det är för något varför jag har så ont... Kan det kanske vara för man är så stressad av skolan kanske?
Ja jag vet inte hoppas det blir bättre iaf. Längtar verkligen till sommaren nu så man är ledig. Och så kan man bara vara hemma och ligga och sola och bada, så himla skönt :)
Juste skulle åkt och ridit idag men kände att jag var tvungen att åka hem och plugga till matte provet som vi har i morgon så det går bra på det. :)


Puss på er så länge ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0