Åland med tjejerna

Som sagt så åkte jag, Nelly och Annah färjan idag för att fira att Nelly fyller 19 år på onsdag :) Tyvärr så kunde inte Emelie och Angeliqa föja med "/ men vi hade ju trevligt endå :)

Här kommer några bilder ;)



Jag innan vi gick ombord :)



Havet :)



Haha havet igen och svenska flaggan ;P



Annah och Nelly på däck :P



Jag på däck ;)



Åland :)



Åland



På hem vägen vart det smörgåsbord ;P



Haha utsikten från bordet, fint va ? ;P

Där fick ni se några bilder inte så jätte roliga men men de får duga nu ;P Var ju ute och sprang för någon timme sen med Emelie. Trodde att det skulle gå hur segt som helst eftersom jag inte sprungit på ca 2 1/2 vecka. Men det gick skit bra och shit vad skönt och roligt det var. Hade ju Emelie med så kunde snacka med henne på samma gång så det var ju skit trevligt :P


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0