God morgon ♥

God morgon på er, eller är det kanske försent för god morgon? äh skit samma ;)

Sitter i soffan nu iaf och kollar runt lite på datan, juste ni ska bara veta hur jävla rädd jag blev i morse att min data hade gått sönder. Skulle sätta på den men dan startade inte. Så jag väntade ett tag tills mamma kom hem hon bah: testa ladda den och självklart så går det då. Hade nog somnat igår kväll med datan och batterit hade tagit slut men trodde när jag vaknade i morse att jag stängt av den så glömsk man är ;P aja.

Åt en jätte god brunch för ett tag sen som bestod av egen gjord rabarberkärm, vattenmelon och en macka ;)



Nu ska jag göra manikyr på min lilla mamma ;D Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0