Helt slut!


Hejsan på er :)

Har vart ute hela dagen idag och hållt på och arbetat i trädgården. Och gud vad varmt och skönt det har vart idag, elr vad tycker ni?

Idag har jag bla rensat ogräs i vårt trädgårdsland och sen planterat om mina växter i en nya krukor eller en var ny och den andra hade vi redan :P
Dom växterna eller örterna eller vad de nu är jag odlar är citronmeliss, citrontimjan och den tredje har jag fått hjärnsläpp på vad den heter nu :O :P Skriver sen när jag har frågat mamma om jag inte kommer på det själv :P





Citrontimjan och citronmeliss i den här krukan :)



Haha ja vad hete de nu då? kommer fan inte ihåg :P



Juste! Idag har jag också tagit fram min sittgunga eller vad de nu heter :)




Nu ska jag gå ner och sätta mej i min sittgunga och dricka drink.

Puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0