Mitt paket har kommit!!

Ni ska bara veta hur jävla glad jag är! Mitt paket från tårtkonst har kommit :)
När jag och Emelie var i Grisslahamn idag innan vi skulle hoppa på bussen till norrtälje så skulle jag in på macken och köpa bussremsa och då kikade jag lite fall mitt paket hade kommit och där stod de, mitt vackra, underbara, älskade lilla paket :D Egentligen skulle mamma fått ett sms där de stod att det hade kommit men de hade hon inte, så jävla dåligt.

Men iaf, kom hem för ett tag sen och då satte jag mej direkt och kolla igenom vad jag fått och gud vad roliga saker jag har nu :D Var ju tänkt att jag skulle prov baka tårtan som Anton ska ha på sin student idag eller i morgon. Men blir så jobbigt, för ikväll har vi gäster och nästan inga ingredienser och i morgon kommer nog inte mamma och pappa orka åka och handla. Men det är okej, ska testa att dekorera några cupcakes som jag har i frysen ikväll endå satt jag klara mej :)

Här kommer några bilder på paketet ;D







Nu ska jag snart äta mat

Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0