Nu är jag såååå glad!

Nu har jag och mamma precis beställt massa verktyg och grejer så jag kan baka mer cupcakes :D Gissa om jag är glad? :)
Min bror Anton tar student i år ju och då ska jag göra 3 student tårtor till han och en ska se ut som en studentmössa och dom andra 2 ska bara vara dekorerade med blommor och grejer tror jag de var lite därför jag beställde nytt idag. Kommer visa bilderna på dom sen när jag har gjort dom och så men det är ju ett tag till dess. Fast juste i helgen förhoppningsvis om grejerna har kommit ska jag nog prov baka en tårta och då kan vi ha den till morsdag också eftersom de är de på söndag :) Så visar bilderna då ;P











Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0