Torsdag 27/5

Hejsan på er :)

Allt bra med er idag?
Själv är det bra här, fast har börjat fått ont i ryggen eller typ i svanskotan eller vad de heter. Är typ som en knut just där känns de som, hel konstigt asså.
Har vart i skolan idag iaf, var rätt slapp dag vi pratade om praoen och sen spela vi fotboll fast jag och Sanna var inte med utan satt och hejade på. Vi var både 8:a och 8:b vi alltså som spela och vi spelade mot varandra och gissa vilka som vann? Eller det är inte så svårt att gissa på, såklart vann ju vi! ;)

Nu ska jag snart gå och käka för sen vid 6-halv 7 ska jag dra till stallet och rida. Bjuder på några bilder som är tagna den här veckan lite tråkiga men men ;P






Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0