Fräscha naglar ♥






Jag älskar verkligen naglar som är fräscha och välskötta! Det är verkligen fint och som sagt fräscht.
Men själv så har jag alltid haft fula naglar och har aldrig orkat låta dom växa ut eftersom jag rider och jag HATAR verkligen när man får skit under naglarna haha :) Det är verkligen så äckligt! :P

Aja i fredags så hitta jag en ask lösnaglar här hemma så jag testade dom och dom satt riktigt bra faktiskt så det var kul. Om man nu inte sitter och glor på dom jätte nära så ser dom faktiskt verkliga ut ;) haha.
Har iaf bestämt mej för att nu ska jag verkligen testa att spara ut och när jag är i stallet så ska jag ha handskar, Vad jag än gör så jag Inte får skit under naglarna. Haha :) Sen ska jag antingen gå och förlänga dom elr göra bara vanlig manikyr. Det låter så bra så ! :)

Använder ni lösnaglar, har manikyr eller kanske till och med nagelförlägning? :)



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0