♥ Helgen











Haha ja här får ni 2 bilder från helgen. En på min vän Sanna och en på Idde :)

Jag ber om ursäkt om bloggen har fått lida lite dom senaste dagarna men har haft fullt upp och vart stressad så har inte prioriterar bloggen i första hand direkt men men.

I helgen då, ja, i fredags så var jag med mina underbara vänner. Gud så roligt vi hade de! Haha måste verkligen göras om men då kör vi baljan också! Haha Elleeer? ;P
Lördagen så åkte alla hem förutom Sanna då som stanna kvar och åkte och red med mej. Fast blev inte så långt om vi säger så. Vi började att rida ut men kändes så konstigt för Idde kändes typ "stel" men vi red på sen så tänkte jag att jag får testa trava lite och då kändes han halt :( Så hoppade av och ledde hem han ist. Pysslade om han och ställde ut i hagen medans Sanna red Challe en lite stund på volten. Dom var verkligen jätte duktiga! Synd bara att Sanna är dum nog att inte fattar de när jag säger de till'na haha :)

Idag har jag iaf sooovit, vart fan helt slut efter helgen alltså haha. Men nu ska jag faktiskt ta mej i kragen och vara duktig och plugga lite matte och sedan försöka skriva klart min musikuppsats så jag får den klar någon gång! :)





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0