städa, bläää


Godmorgon på er :)

Sovit gott elr? Det har jag kan ju ta och tala om men dessvärre vakna jag med huvudvärk och de är mindre kul om vi säger så. Ska ta en alvedon snart och sen ska jag sätta igång och städa mitt rum *buuhuu* Hatar verkligen att städa, fast vem fan älskar att stääda egentligen ? :P
Senare idag ska jag träffa min kära vän Emelie och det blir väl som vanligt att vi ligger i min säng och snackar bara massa skitsnack om killar ;D (Y) Men de gillar vi! *fnis*

Bjuder på en sjuuukt gammal bild på mig och Emelie från när vi var små, helt sjukt att vi vart kompisar sen vi var så små kommer knappt ihåg första gången vi träffades :)





Din Åsikt
Postat av: louise

så jäkla söta!

saknar dig fanny!

:(

2010-11-04 @ 10:49:36
URL: http://louisebj.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0