:)



Hejsan på er :)

Jag tänkte börja detta inälgg med: usch o fy o blä för det börjar ju bli kallt ute nu Och det är Inte okej för mej! Låt höra, vad tycker ni? Tycker ni om att hösten är här? Och att vintern kommer snart? :O haha :)

Var ju som sagt i Stockholm hela helgen hos kusinen min, och vi hade de verkligen jätte trevligt och mysigt. Fredagen tog vi det lugnt och käkade middag och kollade film, lördagen blev det shopping och sen på vägen hem köpte vi mat med hem som vi käkade och senare gick vi på bio. :) På söndagen vid ca kl 12 så drog jag mej hemåt efter en riktigt lyckad helg. Måste göras om Maddis! :)

En tröja och ett par jeanslegging som blev mina i lördags:










Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0