♥ 3 månader... skulle de vart idag.



Lögner, lögner och lögner får en att förstöras i tusen bitar...

Idag skullle de varit tre månader tillsammans med dig. Vi skulle säkert ha varit med
varandra idag och jag skulle fått krama och puss på dig och jag hade fått tala om
hur mycket jag älskade dig...
Men som vi alla vet blir ju inte livet som man själv vill att de ska bli ibland.
Allting funkar inte så som de ska och allt blir skit.
Fuck kärleken säger jag bara!

Idag skulle vi kramat om varandra, pussat på varandra och sagt att vi älskade
varandra men istället sa vi hejdå till varandra...
Det var väl meningen att de skulle bli såhär eller nått antar jag...
</3



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0