Jag älskar hur du kollar retfullt på mig och säger just de där ordet som bara du kan säga rätt, käääriingen.
Jag älskar när du blåser mig på halsen och sedan kollar på mig och skrattar för jag får panik för de kittlas
Jag älskar när du ler med stäng mun och ser sådär gullig ut som bara du kan
Jag älskar hur du ser ut när du koncentrerar dig på något riktigt riktigt svårt
Jag älskar att se hur du helt plötsligt kan börja dansa till någon låt
Jag älskar höra dig sucka och säga, fan du har sminkat mig igen!
Jag älskar hur du brukar sjunga med i låtarna som vi lyssnar på
Jag älskar när du försöker lära mig dansa när vi ligger i sängen
Jag älskar höra dig tok skrattar åt något som är så sjukt roligt
Jag älskar när du ska försöka härma mig när jag säger sluta
Jag älskar hur du ser ut när du ligger och sover
Jag älskar höra dig sjunga överhuvudtaget
Jag älskar hur du kramar mig
Jag älskar hur du kysser mig

Ja, Jag älskar faktiskt allt med dig ♥

 

Jag saknar dig något så otroligt mycket och

det går fan inte ens en timme utan att jag tänker på dig.

Jag älskar dig fina underbara människa ♥

 


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0