♥ har varit duktigt nu!

Hej!

Kom precis hem från en springtur, ni vet de är ju inge äcklig snö på vägen längre så då kan man ju börja springa igen. Ja okej, man kan springa även fast de är snö på vägen men sånt gör inte jag, skulle bara halka och slå arslet av mig satt föredrar att springa när de inte är snö på vägen! Iaf så var det otroligt skönt men jobbigt. Skönt för att när jag är ute och springer får jag värsta kicken och sen rensar jag mitt huvud på allt jobbigt som man tänkter på. Och jobbigt såklart eftersom det var första gången på typ öhm jääätte länge som jag var ute och sprang sådär.
Ska iaf komma igång och vara ute och springa några dagar i veckan så man får lite kondis, de är ju alltid positivi ni vet ;)



Nu ska jag hoppa in i duschen! Sen blir det middag med familjen + tomas, annelie och lajen :)





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0