♥ Livet går vidare


Tjooo :)

Hur mår ni?
Själv mår jag faktiskt riktigt riktigt bra. Jag lever mitt liv just nu fan! :) Och det ska jag fortsätta med och itne gå ner och bli sådär deppig som jag var förr. Det är skönt att kunna le och skratta och bara vara glad som förr igen :)

Den senaste veckan har lilla Hibbe bott hos mig och vi har för det mesta varit i NOrrtälje och var med kompisar och så. Satt ah de har varit roligt. I onsdags var vi faktiskt och shoppade. Ni ska få se vad jag köpte sedan. Det blev inte så mycket med jag köpte iaf väärldens snyggaste undekläder. Så de ska ni få se sen ;)

Iaf idag så ska dra till norrtälje hem till HIbbe där ska vi fixa oss lite sen bär de av mot Söderbykarl på fest hos Felicia så det ska bli kul :) Och i morgon får vi se vad de är som händer har lite planer på g :) Det är ju faktiskt valborg!






Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0