♥ SOL SOL SOL!


yeeey idag är solen framme! Så himla skönt väder! :)

Kom hem för några timmar sen från Norrtälje för jag sov nämligen över hos lilla Hibbe igår. Vi hade de väldigt trevligt kan jag meddela. :) Haha usch så vi tjocka oss där på natten kommer typ inte kunna käka chips och godis på en vecka ^^ hehe nedå, men ah ärligt, gud vad vi åt :o :P
Haha skit samma! Iaf så fick jag gå hem från bussen idag men de gjorde ju inget eftersom det var så jäkla fint väder. Och vet ni det var för första gången i år som jag bara gick i linne, så himla härligt! :)

Just nu ligger jag faktiskt bara i min säng och halv sover är lite små trött sådär även fast jag sov typ på hela vägen hem men aja. Ikväll vette fan vad som händer ville göra något roligt kom jag på typ nyss men för typ en sekund sedan så ändrade jag mig och tror nog bara att jag vill vara hemma och ta de lugnt. Fast ah vi får väl se vad som händer :) Kan ju bli så att jag ändrar mig igen ;)

Bjuder på en sommar bild från förra sommaren! Eftersom de kändes som lite sommar idag (a)





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0