♥ Söndag 10/4



Hejsan på er ♥

Shit idag är det verkligen sol, så himla skönt alltså! Och snön har ju så gott som försvunnit, ett riktigt stort +! :) Idag har jag faktiskt bara varit hemma och tagit det lugnt. Sov ut till klockan 12 idag och det var verkligen jätte skönt. Sen har jag vart ute och fixat lite med mamma och anton sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Nu ska jag kila ner och äta och sen dra iväg till Angeliqa :)

Bjuder på en gammal bild :)






Idag är det en vecka utan dig, fan de är inte lätt de här, jag älskar dig fortfarande, önska du kunde förstå de♥

Din Åsikt
Postat av: Felizia Höök :)

Omghosh du har en blogg :D men jag gillar den inte och jag kommer inte kolla den igen för man blir ju fan bara hunrig och sugen på en massa cupcakes ;D haha snart fest hörru ;D <3

2011-04-10 @ 19:08:22
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0