♥ Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast


Nu är jag hemma från jobbet, eller jag har faktiskt varit det ett tag, för jag har hunnit med att prata med mina kusiner och deras mamma som har kommit till oss sen har jag faktiskt också hunnit äta en jätte god förrätt. Och snart ska vi sätta oss och äta varmrätten, de blir grillat kött och halloumi sedan stekt potatis, sallad, beasås och tsatsiki till.

Ikväll måste jag städa mitt rum och tvätta typ alla mina kläder, usch! Aja sånt som måste göras de med. För i  morgon kommer jag inte hinna med de för då ska jag och pappa åka in och kolla på min lägenhet som vi fick nyckeln till igår. Och sen på torsdag måste jag packa till Ludvika så då hinner jag inte och då måste ju också alla kläder vara rena :P Haha krångligt de här vettni ;)

Nu ska jag ner och äta varmrätten :)

Här får ni får en liten tjuvkikning på bilderna jag tog på Angeliqa igår ;)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0