♥ Bullbak, kräftkok och kantareller rensning
















Japp de är de vi har och håller på med här hemma. Min kära far och hans kompis richard åkte iväg i morse till hjälmaren eller vad de nu heter och köpte 22 kg kräftor, 11 kg var. Och nu håller dom på och kokar dom här för fullt och jag har som sagt bakat bullar typ halva dagen. Mamma och Pia sitter och rensar kräftor och så. Satt de är fuuull fart :)

Nu ska jag lägga mig ner en stund och vila sen ska jag nog hoppa in i duschen och efter de fixa något att äta och sen ska jag iväg till en kompis och chilla hos han där lite annat folk är också. Ska bli kul :)

Hörs sen!


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0