♥ Go´kväll gott folk


Hej :)♥

Söndagkväll är det nu och det gillas ju egentligen inte. Men vafan jag är glad! Jag har haft en fin, mysig och jätte rolig helg! :) Kaaanon ♥

Just nu ligger jag i min säng och jag tror nog fan att jag ska ta och gå och lägga mig snart. Har faktiskt inte sovit så mycket dom senaste dygnen satt tror att jag behöver sööömn känner jag! ;)

Tänkte bjuda på en så icke bra bild på min piercing :P haha. Var tvungen och beskära halva mitt face för det såg förj*vligt ut! Haha iaf där har ni piercingen och som ni ser (kanske inte så bra men endå) så sitter den lite väl mycket åt höger (väster egentligen) och det sög. Skulle vilja haft den lite mer inåt och lite högre upp. Men vafan går ju inte att ändra på nu heller ;) Haha satt och prata i telefon samtidigt som jag tog bilden satt ser lite mongo ut också sådär liksom på köpet ;D







Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0