♥ Haft fullt upp


TjeenaTjeena! :)

Hur mår ni?
Själv så börjar jag bli bättre i halsen nu men hostan är fortfarande kvar, blä! :( Annars är det fint ska ni veta :P
Har inte bloggat på två dagar nu och det är för jag bland annat har vart med vänner och inte haft ork satt så äre. Känns ju lite drygt att sitta och blogga när man är med sina vänner. MenMen skit samma, nu är jag igång igen! ;) haha.

Ikväll så har iaf min fina vän Nelly vart här och hämtat sin julklapp och jag har fått min. Det var verkligen roligt att träffas för vi har inte träffats så mycket nu och det ska de ta och bli skärpning på! :)

Nu ska jag kila ner och käka vindruvor! ;D



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0