♥ Ingen piercing idag heller...


Besviken Fanny hääär!
Åkte som sagt in i dag till norrtälje och gick till stället där jag skulle pierca mig men så säger dom att staven inte kommit idag heller! Dom hade ringt och sagt att den blev försenad. Drygt! -.- Men han sa att i morgon kommer den verkligen så får fan hoppas på det nu! Ska vara där vid klockan halv 4. Haha och så måste jag gå och vara nervös igen! haha jobbigt läge! Jahjah vill man vara fin så får fan fan lida pin!

Så, i morgon blir det alltså Norrtälje och pierca mig sedan blir det vidare till Stockholm med Hibbe och mamma, vi ska åka in och gå på öppet hus på en skola, satt de ska bli spännanade.

Bilder från idag när vi satt på bussen in till Norrtälje, så jävla fina människor de här alltså måste jag bara ta och säga :) ♥








Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0