♥ Jävla internet...


Nääämen TjeenaTjeena! ;)

För tillfället hatar jag vårt internet, igår på heeeela kvällen funkade de inte. Och idag funkar det inte heller som de ska. Är tvungen och sitta med någon sladd in i datan (internetsladden kanske?) :S äh skit samma!

Därför det inte kom någon upd igår iaf :P

Ikväll ska jag plugga lite. Och ja ni hörde rätt... Tyvärr... Det har bara gått två jävla dagar och jag har 3 saker att göra, behöver egentligen inte göra det nu. Men har bestämt mig för att vara riktigt duktig nu och ta tag i sakerna direkt ist för att skjuta upp. För det är jag nämligen expert på ska jag tala om! Och de slutar då inte så bra i slutändan om man gör så med varje sak kan jag ta och tala om. Haha jaja nog om de! :)

Ska kila iväg nu och göra skiten!

Hörs sen!


Plugghästen nääästa! check, check!


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0