♥ Måndag den 24 januari



Hejhej :)♥

Hur mås det? Själv mår jag kanon! :)

Kom hem för några timmar sen och sen dess har jag bara ätit middag och fikat med mamma, pappa och anton. Nu sitter jag i sängen och fixar med lite bilder.
Idag blev det Norrtälje för att fixa en liten present till till mamsi och lite så :)  Har haft en fin dag iaf :)♥ Kommer sova gott inatt!
Juste i morgon får jag sovmorgon också och det är ju ett stort +! Behöver inte gå upp förens kl 6 typ :D Skööönt!

Nu ska jag kila iväg och tvätta bort sminket, borsta tänderna, göra rent piercingen och skölja munnen med bakteriedödande munskölj (pga piercingen haha). Haha jag vet att det var en väldigt intressant information ;P


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0