♥ Nejnej jag är inte alls nervös!



Go´kväll sötnosar ♥

Vet ni hur nervös jag är? Igår fyllde jag ju år som sagt. Och vet ni vad jag fick?, en av presenterna var ett presentkort på piercing i läppen. Och i morgon ska jag göra de. Och Guuud så nervös jag är. Haha Jag fattar inte varför jag ska göra det när jag är så extremt rädd för typ aah... allt. :P Nålar speciellt. Skulle gjort det idag egentligen men dom hade inte någon stav elr vad det var hemma satt han sa att jag kunde komma klockan 4 i morgon. Det är alltså meningen att lilla jag ska gå och vara nervös i yttligare 1 hel natt + en heeel dag, haha shit säger jag bara! ;) Jahjah! det kommer nog bra ska vi se! :)

Ska kila och sova nu men tänkte bara visa och berätta vad det blev för middag och vad jag fick på min födelsedag! :)

Det blev Sushi och vårrullar till middag :)






Orkar tyvärr inte lägga upp bilder på allt jag fick men jag fick bland annat, som sagt presentkort på piercing och pengar, sånglektioner, ett jätte fint armband och ett par as gryma högskaftade skor med inte så jätte hög klack. Dom var ♥! :)

Nu ska jag sova! Hörs i morgon och då har jag troligen piercat mig också om jag inte bangar vill säga ;)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0