♥ Norrtälje med brudarna!


Hej på er :)

Idag blev det Norrtälje med Hibbe och Sanna, hade de verkligen jätte trevligt! Härligt var det att träffa dom såhär dagen innan skolan (blä, skolan börjar i morrn!) så man fick snacka lite skit om allt som hänt dom senaste dagarna :P Haha

Idag har jag också vart duktig med kameran!




Fick en liten uppfriskande promenad i morse till bussen! 3 km, check, check! haha ^^ Om vi säger så här så blåste de en heeel del och mitt hår mådde inte så bra resten av dagen tack åhej på de... :(











Hade min nya tröja på mig idag :) Den var faktiskt riktigt fin med bara ett svart linne till så de körde vi på idag! ;) Haha ja och ni kan ju ta och försöka undervika att kika på mitt fina leende som jag har på bilden :P Haha usch!





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0