♥ Sitter på mammas jobb!

Godmorgon :)

Hur är läget idag ? men mig är det kaanon! liiite liiite öm i läppen bara men vafan ;)

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att min klass ska komma in med bussen, för sen blir det vidare in till stan. Vi ska kolla på någon film idag på cosmanova (stavning tack ?) eller något sådant var det, Haha ja det ska bli spännande! :P Iaf så var det egentligen meningen att vi kunde ta sovmorgon men jag hade oturen att inte kunna komma till bussen på något vis om jag tog den senare satt det blev att gå upp klockan 5 för mig idag också. Drygt! Jahjah så kan de gå! :P

Nu ska jag kila iväg och ta en varm choklad och sätta mig och lösa lite suduko, haha usch vad tråkig jag lät !? ;)




Tjaaaooo!


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0