♥ Duktiga Fanny


Ni måste väl hålla med om att jag är otroligt duktig som trampar på mina älsklingar...





buhuu :'( Som sagt så råkade jag ju trampa på mina älsklingar. Jag höll på att sminka mig och så la jag dom på golvet där alla mina andra saker låg men så tänkte jag "jag får bara inte trampa på dom" fast jag visste ju att dom låg där så jag skulle ju inte ens kunna råka göra de. Men där hade jag fel. Bakar bak och trampar på dom... Smart brud! Check, check! Nej men så jag drar med mig Pia raka vägen ut igen på elmstanatta och börja leta solglasögon, jag kunde ju bara inte gå utan liksom...
Hittade ett par som såg rätt förjävligt ut på mig men vafan dom får duga tills jag hittar ett par lika som jag hade förut (a)








Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0