Mot Stockholm!

Tjooo Sitter på bussen nu mot Stockholm för ikväll ska jag träffa sötnosen johanna som jag inte träffat på jätte länge. Satt ah det ska bli jätte roligt, vet inte riktigt vad vi ska göra men någonting iaf :) ! Idag har jag inte gjort så mycket annat innan jag gick till bussen så var jag och hälsade på min mamma på sjukhuset bara sen har jag bara chillar hemma. :) i morgon när jag kommer hem ska jag ta och dammsuga hela lägenheten för det känns som om att det verkligen behövs :P Jag fattar verkligen inte hur damigt det kan bli när det bara är en person som bor i lägenheten. Det är helt sjukt om jag dammsuger i morgon så kommer de säkert vara lika dammigt på torsdag.. *suck* aja! Nu ska jag försöka sova en stund! Puuuuss!!

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0